Trening #12 A jednak szosa

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 4

Za namową Piotra przekręciłem szosowe Looki z powrotem do Cube'a i pojechałem na rondo przy Ku Słońcu aby się zniszczyć. Piotr zaplanował pętlę przez Przecław i Kołbaskowo do Gryfina niemiecką stroną a powrót po polskiej stronie. Generalnie dostałem konkretny wpierdol :D. Tętno wyścigowe, wmordewind łamał psyche i co chwila strzelałem z koła przez co lider musiał na mnie czekać. Jestem totalnie niezadowolony ze swojej dyspozycji, być może dzisiejszy dołek pogłębił wczorajszy również dość wymagający trening z Danielem. Tak czy inaczej do skrętu na Mescherin ledwo się dotoczyłem. Potem szło już z wiatrem ale ciężko korzystać z pomocy sił natury jak już w nogach pusto. Mimo to całą drogę do Szczecina tempo rzadko spadało poniżej 30km/h częściej oscylując w przedziale 35-40km/h. Niby spoko ale w jak czarnej dupie jestem pokazał mi znów Piotr odjeżdżając w pewnym momencie chyba na ładnych kilkasetmetrów, że prawie straciłem kontakt wzrokowy. Masakra. Kiedy w końcu jakiś progres przyjdzie? No i waga musi zacząć spadać - 79 kg to jak na mnie baaaaardzo dużo, co najmniej 5 kg za dużo.