Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Adam aka maccacus z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 37039.83 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 27.27 km/h i ciągle mi mało...
Więcej o mnie.

Follow me on Strava

2017 button stats bikestats.pl



W poprzednich odcinkach:

2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy maccacus.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Czerwiec, 2014

Dystans całkowity:108.84 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:03:27
Średnia prędkość:28.07 km/h
Maksymalna prędkość:64.00 km/h
Maks. tętno maksymalne:175 (88 %)
Maks. tętno średnie:154 (78 %)
Suma kalorii:2791 kcal
Liczba aktywności:3
Średnio na aktywność:36.28 km i 1h 43m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
12.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Szosonem ostatni raz w tym roku... chyba

Piątek, 20 czerwca 2014 · dodano: 07.07.2014 | Komentarze 1

Musiałem zawieść papiery z pracy podwykonawcom na mieście i pomyślałem, że połączę przyjemne z pożytecznym doręczając je za pomocą roweru. Wyciągnąłem szosę i pojechałem z przesyłką niczym prawdziwy rowerowy kurier. Kurierka szybko się skończyła. Zjeżdżając ulicą Mickiewicza w kierunku centrum rozpocząłem składanie się w zakręt w prawo aby wylecieć na Bohaterów Warszawy. No i w sumie wyleciałem :P Pokonywałem ten zakręt setki razy i nie spodziewałem się niczego... niespodziewanego. Los jednak okrutnie ze mnie zadrwił i koncertowo wyłożyłem się na asfalcie łapiąc konkretny szlif na biodrze dodatkowo przecierając wszystkie "wystające" elementy prawej strony to jest kostkę, kolano w dwóch miejscach, łokieć i lekko bark. Klamkomanetki, kultowe Djura Ejs 9 Speed na jakich Armstrong urywał Ulricha czy Hamiltona w pamiętnych etapach TDF również dostały po dupie i zostały zdegradowane ze stanu nienagannego do dostatecznego :(. Spodenki Calbudu również na śmietnik. Podobnie bluza termiczna. Najważniejsze jednak, że i rower i ja mechanicznie sprawne. Uff :) Tak czy inaczej jeździć przez najbliższy tydzień nie mogłem, biodro się babrało nieziemsko ale w końcu po tygodniu organizm opanował szlifa i zaczęło się ładnie goić. 
Tydzień później podczas przeprowadzki do nowego tymczasowego mieszkania, które jest wyraźnie mniejsze od poprzedniego, zdecydowałem, że jeden z pupili musi pojechać do teściów. Szybki ranking plusów i minusów... CUBE na wakacje, w Szczecinie zostaje Dżajant. W mieście mimo wszystko praktyczniejszy.


Dane wyjazdu:
36.46 km 0.00 km teren
01:18 h 28.05 km/h:
Maks. pr.:64.00 km/h
Temperatura:25.0
HR max:175 ( 88%)
HR avg:151 ( 76%)
Podjazdy: m
Kalorie: 1033 kcal

Trening #35

Poniedziałek, 9 czerwca 2014 · dodano: 09.06.2014 | Komentarze 0

Dziś po pracy choć zmęczony (przez burze słabo spałem) i na pusty żołąd (bo czasu zjeść nie było) to poleciałem przekręcić godzinkę. Wiatr dziś na maxa wkurzający, może nie specjalnie silny ale wiał chyba ze wszystkich kierunków tylko nie w plecy :)
Puls ospały, kompletnie nie chciał wejść na obroty a nogi ciężkie po niedzielnej inauguracji.


HZ: 11%
FZ:  62%
PZ: 27%


Dane wyjazdu:
60.38 km 0.00 km teren
02:09 h 28.08 km/h:
Maks. pr.:47.80 km/h
Temperatura:24.0
HR max:173 ( 87%)
HR avg:154 ( 78%)
Podjazdy: m
Kalorie: 1758 kcal

Trening #34

Sobota, 7 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 5

Po dłuuuuugim czasie szosa. Musiałem ją dosłownie odkurzyć hahahaha. Standardowa pętla Głębokie-Dobieszczyn-Glashutte-Mewegen-Blankensee-Dobra-Głębokie. Na polach mocno wieje. O formie nie piszę bo szkoda klawiatury :) Powiem tylko, że znów po górskich wędrówkach nogi są jakby mocniejsze, zwłaszcza na niskich siłowych kadencjach dobrze mi się kręciło. I to jedyny pozytyw, reszta w czarnej "D" hahahahha.
Fajnie się jechało, praktycznie full lampa, i znów zapach rozgrzanego asfaltu w nozdrzach... mmmmm...


Przerwa na ostatnie łyki ajzostara :)

HZ: 5%
FZ: 70%
PZ: 26%