Trening #2 Pogoda dla sk*rwieli

Sobota, 12 grudnia 2015 · dodano: 12.12.2015 | Komentarze 0

Jedyne co mnie dziś napędziło do wyjścia z domu w ten syf to właśnie motywacja. Im dłużej trzymam regularność tym ona rośnie w siłę - zwyczajnie żal zaprzepaścić półtoramiesiąca regularnych treningów. Początkowo chciałem dziś kręcić rolki ale pomyślałem co mi tam, z cukru nie jestem a 4 stopnie to nie tragedia hyhyhyhy. Co prawda już na zjeździe z Miodowej mnie zlało a i wiatr lubił sobie powiać ale nie dałem za wygraną i twardo kręciłęm dalej. Pojechałem na Głębokie a następnie przez Tanowo na Dobieszczyn. Niedaleko za Tanowem spotykam Piotrka, który wracał już z odwiedzin u kota w Locknitz. Chwila pogawędki i się rozjechaliśmy co by założenia treningowe wypełnić. Z racji braku zapasu kręciłem się tylko po polskiej stronie więc w Dobieszczynie odbijam na Stolec i dojeżdżam sobie tamtą drogą do Buku. Dalej Dobra a z Dobrej hopami na Lubieszyn i przez Mierzyn i centrum z powrotem do domu. Trzymałem się jedynie stref aby plus minus kręcić w lekkiej i średniej intensywności. Podsumowując: przyjemności dzisiaj było zero za to kolarskiej satysfakcji sporo :).