Temperatura:-2.0

Trening #5 Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Czwartek, 31 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 2

Plusy: sucho i słonecznie
Minusy: PIZGA MROŹNYM WIATREM

Trening z gatunku masochistycznych. W sumie chyba każdy kolarz ma coś z masochisty. Bo pomimo faktu, że dzisiejsze 1,5h było sponsorowane przez ból, gile do asfaltu, bolące gardło, odmarzające palce i uszy, ścierpła z zimna twarz od wmordewindu to człowiek jakoś w tym cierpieniu odnajduje perwersyjną przyjemność. Ciężko się kręciło po wczoraj, widać było po pulsie że się nie zregenerowałem więc próbowałem się nie przelać ale różnie to mi wychodziło. Udało się zamknąć 500km w grudniu. Było to moje skromne założenie więc jestem zadowolony. W styczniu plan minimum to 800, optimum 1000km.

Moje ja przed Blankensee

Uchwyt bardzo poprawia ergonomie, warto!

Wypadałoby jakoś podsumować ten rok 2015 ale za bardzo nie ma co podsumowywać ;). Ostatnie dwa lata były obfite w poważne zmiany w moim życiu i ważne decyzje co niewątpliwie wpłynęło na moje podejście do kolarstwa - zwyczajnie pasja zeszła na dalszy tor. Jednak kilka miesięcy temu uczucie na nowo rozkwitło i pomału rosło w siłę. Pod koniec roku zostałem wcielony do nowej kolarskiej ekipy na lokalnym podwórku co przypieczętowało plan odbudowania formy na sezon 2016. Dodatkowo udało mi się ogarnąć w końcu rolki więc jestem w stanie przeprowadzać jako tako regularne treningi zimowo-bazowe które mam nadzieję zaprocentują na wiosne. Najważniejsze, że moje dwie Dziewczyny wykazują dużą wyrozumiałość w stosunku do silnego nawrotu cyklozy u taty - to mnie jeszcze bardziej motywuje. Oby energii i zapału nie zabrakło a będzie dobrze :)

Do zobaczenia na szosie w nowym sezonie! :)