Trening #29 Koniec kropka finito...

Sobota, 14 maja 2016 · dodano: 14.05.2016 | Komentarze 7

...przynajmniej na dwa tygodnie. Niestety próba trenowania w lżejszym obciążeniu nie zdała egzaminu. Kolano i tak doskwiera. Dzisiaj przeszło już samo siebie. Po dwóch dniach od ostatniego wypadu nie bolało mnie ani trochę w trakcie chodzenia, siadania, wstawania. Pomyślałem, że jest już ok. Niestety już po 30 minutach treningu znowu się odezwało. Po godzinie zastanawiałem się czy nie skrócić trasy. Pojechałem jednak pełną pętlę w nadziei, że coś się rozrusza, coś się odblokuje. No i odblokowało. Jadąc z Buku do Dobrej mając wiatr w plecy trochę mi się depło. Ból był do zaakceptowania więc poleciałem taką delikatną tempówkę. I nagle coś zakłulo mocniej. Potem już kłuło regularnie przy każdym mocniejszym naciśnięciu na pedały. Pod Miodową musiałem się turlać w tempie emeryckim. Jest źle. Ból jest nie do zniesienia przy mocnym kręceniu, poza tym nie mogę go ignorować bo oznacza jakąś nieprawidłowość w stawie. Postanowiłem więc przerwać totalnie rower na dwa tygodnie. Dalej dawkuje Arthroblock Forte dwie piguły na dobę plus komplet witamin z Olimpu. Zobaczymy...

Joł

Niuniuś

1: 57%
2: 33%
3: 3%
4: 0%
kad: 89

| 19:19 poniedziałek, 16 maja 2016 | linkuj Nie, to drugi komplet budżetowy na katania treningowe i syf pogodę bo trafiła się okazja.
| 18:12 poniedziałek, 16 maja 2016 | linkuj Zapomniałem zapytać, koła zmieniłeś?
| 09:38 niedziela, 15 maja 2016 | linkuj Dobrze że bierzesz Arthro, ale pamiętaj, że zadziała po miesiącu, musi się nazbierać w stawach. Powodzenia i zdrowia!
| 08:49 niedziela, 15 maja 2016 | linkuj Na dniach ustawię się na konsultację do Orthosportu chyba. Wydają się być najbardziej profesjonalni w takich urazach chociaż ich cennik nieco mnie przeraża...
| 05:23 niedziela, 15 maja 2016 | linkuj kiedy do lekarza?
| 21:28 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Ból jest po wewnętrznej, przyśrodkowej stronie :) Próbowałem już z małymi zmianami pozycji siodełka ale nie przyniosło to żadnych zmian.
Gość | 21:14 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Jezeli bol jest po zewnetrznej stronie rzepki, mozna sprobowac podniesc siodelko o kilka milimetrow.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stola