Rower:

Ploty ;)

Środa, 5 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 3

Ustawiliśmy się z Romano na objazd pętli kryterium na Wałach. Generalnie masakra, dziwię się, że Mateusz jeszcze chce tam się ścigać :) Zjazd masakra, jechaliśmy lajtowym tempem a myśleliśmy, że nam łapy pourywa. Nie wyobrażam sobie lecieć tam w pełnym gazie... Zrobiliśmy dwa kółka i zwątpiliśmy. Potem uderzyliśmy na Strzałowską - trzyma cholera nieźle... Dalej przez Przyjaciół Żołnierza i Duńską na Miodową. Było trochę szarpania ale głównie towarzysko. Więcej chyba gadaliśmy niż kręciliśmy.

Dzięki Romek!

Pulsu brak bo nie nastawiałem się dzisiaj na trening więc nawet opaski nie założyłem :D

Bodi-removed
| 17:25 środa, 5 września 2012 | linkuj ...ten sam powód...szkoda roweru,ale szacun Mateusz za start i będę na żywo z dzieciakami.
saren86
| 11:12 środa, 5 września 2012 | linkuj Też się sobie dziwię ;P i nie to, żebym się nie wahał... Mam nadzieję, że spadnie deszcz, wtedy oleję start :D
| 11:04 środa, 5 września 2012 | linkuj Dzięki druhu. Trzeba na wycieczki się częściej umawiać :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owyte