Trening #3 Lekki wytop

Sobota, 5 stycznia 2013 · dodano: 05.01.2013 | Komentarze 9

Pogoda dopisała i po deszczowej końcówce tygodnia w sobotę przywitało mnie... słońce. Nie można było przegapić takiej okazji. Dziś miało być lekko i dłużej. Dwie godzinki na początku wystarczą. Pomimo 5 stopni było dość chłodno zapewne przez sporą wilgotność. Wiatr z północy nie zachęcał do jazdy w tym kierunku więc uderzyłem na Locknitz. Asfalty w sumie w większości mokre więc maszyna się upaćkała ale napęd na dojechaniu a nowe koła już do mnie lecą więc nie szkoda katać. Pojechałem na tostach i kawie ale odcięcia nie było. W bidonie tylko woda z magnezem. Fajna pogoda, dobrze się kręciło. Mam nadzieję, że coś spaliłem bo trochę mi się przez jesień przybrało na wadze - ważę 76-77 kg. W sezonie optymalnie czuje się przy 71-72 kg więc mam nadzieję, że siłą rzeczy zgubię zbędny balast przy kolejnych treningach. Puls nadal wysoko ale widać światełko w tunelu.

Słit focia z rąsi...

Z słynnym kotem w Locknitz

Żeby cała zima taka była to by był cud miód i orzeszki...

Anjaaa
| 21:29 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Zazdroszczę.. Tęsknię za szosowaniem na zewnątrz :) W Wawie prawie przez cały dzień dziś padał marznący deszcz.
Bodi-removed
| 20:24 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj ...ale jak tak pokumulujesz te węglowodany i cukry to maraton zrobisz na wodzie ;-)
rtut
| 19:54 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj No jasne, że numer mam tylko ja wygramoliłem się dopiero o 13:30 z domu bo wczoraj nockę miałem i myślałem, że wszyscy są już po rowerze.
| 19:32 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Krzysiek Eddy rulezzzz :) A co do szosy to numer masz, można się ustawić jak będzie pogoda za tydzien.
Robert jakie mieśnie? Od makaronów i słodyczy mięśnie nie rosną hahahahha
Bodi-removed
| 19:06 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz,może tak pakowałeś ;-)
RTUT (logout) | 18:17 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Czapeczka Kanibala:P
Ja tez dzisiaj pokręciłem ale w lesie bo do szosy jakoś potrzebne mi ostatnio towarzystwo.
Pozdrawiam
| 16:05 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Wyjazd z Locknitz jeszcze na wahadle ale asfalt jest już położony na odcinku gdzieś kilkaset metrów, myślę, że niedługo powinni kończyć tam prace.
James77
| 15:24 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj 1600 kalorii - powiększony zestaw MC :)

Chyba w Glashutte i Grunhof jest nowy asfalt. Sprawdziłeś może północny wyjazd z Locknitz, czy skończyli już roboty uliczne?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek