Trening #51 Nowe Warpno

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 1

Po opisie Piotrka postanowiłem sam sprawdzić, jak się ma nowa szosa do Nowego Warpna. O remoncie tamtej drogi marzyłem od dawna bo trasa byłaby super. W końcu doczekaliśmy się wymiany nawierzchni. Droga jeszcze nie jest oficjalnie otwarta ale na dałej długości jest już nowy, gładki asfalt. Śmiga się nią cudownie. Z mojego domu do Kościoła w Nowym Warpnie wychodzi równe 40 km. W sam raz na średniej długości trening. Profil praktycznie płaski jak stół.

Odnośnie treningu: jechałem lekko, z resztą jakoś specjalnie nie miałem ochoty na przepał. Mimo to po 2,5h oczywiście bomba. Ale to typowe dla mnie: czy mocno czy lekko baterie starczają na 2-2,5h i nie ma bata. Heh... Poza tym wszystko w normie, puls dość nisko, i jakoś nie byłem skory do wysokiej kadencji, jechałem na wolnych jak na mnie obrotach czyli w okolicach 90 rpm. Przy mocniejszej jeździe preferuję +100 rpm.

Kuter zmierzający z Nowego Warpna do niemieckiego Altwarp.