h km/h:
Rower:

Stracone pokolenie ajpodów...

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 4

Jak mi działają na nerwy hipsterzy na tych oldskulowych szosówkach i większość fixie-boyów!!! Dzisiaj byłem świadkiem, jak dwóch takich debili w spodniach rurkach, raybanach na (pustych) głowach i wyżelowanej fryzurce przejechało skrzyżowanie na czerwonym świetle mając w dupie innych uczestników drogi w tym cierpliwego kierowcę autobusu, który był zmuszony się zatrzymać aby uniknąć kolizji.
Co za kretyni! Naoglądają się tych debilnych alleycatów z nju jorku i myślą, że to takie trendi i dżezii zapiertalać na ostrych między autami i na czerwonym. Oby któryś z nich wyłożył się kiedyś na masce jakiegoś samochodu i mam nadzieję, że jeszcze będzie bulił z własnej kasy za blacharkę bo pewnie OC rowerzysty nie mają.
I jeszcze ten ich styl jazdy... 20km/h ale twardo zagina w dolnym chwycie bo baranek jest cool. Ch... z wygodą, liczy się stylówa i lans. Boże Ty widzisz i nie grzmisz!

Najgorsze, że tacy idioci wystawiają opinię wszystkim rowerzystom miejskim i potem trudno się dziwić, że niektórym kierowcom blaszaków puszczają nerwy.

Ech... stracone pokolenie ajpodów...