h km/h:
Rower:

Treking

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 19.05.2014 | Komentarze 3

Kolejny wypad aby przyzwyczaić nogi do terenowego chodzenia. Coś nie mogę znaleźć weny na rower, żyję już tylko upragnionym trekingiem w ukochanych Tatrach.
Z racji diametralnego pogorszenia się warunków w górach musieliśmy (chciał nie chciał...) przyspieszyć zakup porządnych butów. I o dziwo najlepszą okazję ever znalazłem... w Kaskadzie w Hi Mountain. Kupiliśmy z Gosią dwie pary Aku Camana Fitzroy GTX w ekstra promo - druga para za połowę ceny :) Wyszło korzystniej niż na Allegro.
No to ostatnie odliczanie, kuszetka odjeżdża w piątek i wg planu w najbliższą sobotę przed południem powinniśmy już wchodzić do Chochołowskiej. Już nie mogę się doczekać! :)

Tymczasem w Dolinie Pięciu Stawów... Wiosna :D

| 12:39 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Pierwsze trzy dni Zachodnie na "rozchodzenie się" m.in. Wołowiec, Kończysty, Starobociański, Krzesanica i co tam się po drodze uda a druga połowa wyjazdu w Wysokich, rejon D5SP, może Szpiglasowa, może Kozi Wierch ale to wszystko zależy od warunków :)
exit87
| 10:20 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj powodzenia! ;) jakie szlaki, szczyty macie w planach?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr