h km/h:
Maks. pr.: km/h

Pakiet mocy #7

Wtorek, 12 stycznia 2016 · dodano: 12.01.2016 | Komentarze 4

Znowu jedna seria gratis bo było mi mało (progres?) czyli łącznie 4 superserie. W drugiej połowie tygodnia przyjdzie się zmierzyć z poważniejszymi ćwiczeniami w dużo bardziej rozbudowanej rozpisce więc pójdzie w ruch ławeczka i sztangielki... bleeeeee już mnie skręca na samą myśl.

A tutaj sentymentalna podróż do przeszłości i moich początków z kolarstwem huehueheuhuehue :D

Wrzesień 2010 - ta stylówa.... :D:D

| 18:18 piątek, 15 stycznia 2016 | linkuj Ha ha, i pomyśleć że rok później byłeś już prosem (z nami ;)
barblasz
| 13:36 środa, 13 stycznia 2016 | linkuj jak to mówią - zapierdalać trzeba ;) !!!mi też się czasami nie chce , szczególnie przerzucać żelastwa ale niestety - dobra zima = większy fun z jazdy latam !!!wytrwałości KOKSIE !!!
| 12:18 środa, 13 stycznia 2016 | linkuj Bartku hahaha nieukrywam, że jesteś jednym z moich motywatorów bo pamiętam jak na wiosnę 2013 mnie dusiłeś na ustawkach po przepracowanej zimie gdy jeszcze kilka miesięcy wcześniej ledwo dotrzymywałeś mi koła na pierwszych wspólnych jazdach. Także mimo tego, że nie chce mi się nieziemsko i nie jest to nic przyjemnego zaciskam zęby i robię swoje w nadziei na takie rezultaty jak u Ciebie :) Pozdro Koksie!
barblasz
| 08:02 środa, 13 stycznia 2016 | linkuj stylówa stylówą ale wytop był ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ietyl