Po śruby do casto

Piątek, 7 października 2011 · dodano: 07.10.2011 | Komentarze 3

Niestety ostatnio moje czerwone bloki Look'a totalnie mi się zajechały, zgubiłem też jedną śrubę do nich. Zaliczyły kilka jazd "na Flinstona" i w końcu puścił jeden z nich. Chwilę pojeździłem zamiennie w czarnych (to te bez luzu czyli PRO :D) ale jakoś dziwnie było. Miałem wrażenie, że kolana się lekko odzywają i jakoś ogólnie nie podobało mi się to uczucie permanentnej sztywności. Zajechałem więc do Synkrosa gdzie kupiłem moje ulubione czerwone z luzem 9*. Dodatkowo do Casto w poszukiwaniu wkrętów M5x16 bo tylko taka długość pasuje do moich butów - śruby dodawane seryjnie do bloków są za krótkie. A tak prezentują się moje kapcie po wymianie:

Prawie nie widać różnicy ;P

Zimno już cholera, jeździć się nie chce, wiatry pizgają... Jutro też nie ma najlepszych prognoz ale może z rana wyskoczę sobie przetestować ustawienie i przy okazji przypomnieć okoliczne trasy.
I jeszcze ktoś mi taką ramkę sprzątnął sprzed nosa bo podbił kosmicznie cenę:
Gazelle V3 Custom '08

Obserwowałem od początku, śliczna była, normalnie się zakochałem ale wariatem nie jestem i nie będę płacił za full alu frameset 600 zł! Za taką cenę można mieć fajny zestaw ale z karbonowym sztućcem a tak? No ale ludzie są dziwni...

| 19:22 sobota, 8 października 2011 | linkuj Oj tam oj tam Pawle... ;) Po prostu się w niej zakochałem bo śliczna była! Ale jeszcze będą okazje mam nadzieję i uda mi się wyrwać jakiś fajny set z węglowym widelcem.
A śruby razem z blokami miałem ale za krótkie są do moich butów i gwint nie sięga do tuleji dlatego w casto szukałem dłuższych.
sargath
| 18:24 sobota, 8 października 2011 | linkuj to co jak kupujesz nowe bloki to nie ma tam oryginalnych śrub tylko trzeba latać do casto?

co do ramy to tak jak Romek prawi jak byś kupił tą czerwoną to jak przysłowe mówi - "zamienił stryjek siekierkę na kijek" :)
| 21:27 piątek, 7 października 2011 | linkuj Szukaj Carbonowym widelcem szkoda kasy na alu. Ręce odpadają :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot