h km/h:

Bieganie #1

Niedziela, 18 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 3

Ręka nie boli, kontrola będzie w środę i mam nadzieję, że zdecydują się zdjąć mi tą szynę na dobre. Skoro ręka nie boli to postanowiłem sobie dziś spróbować potruchtać. O dziwo udało się mi utrzymać tętna w odpowiedniej strefie.
Przebiegłem 7 i pół kilometra w czasie 45:58 - słabizna ale to największy dystans w życiu jaki przebiegłem :D Para w nogach jeszcze była ale nie chciałem przesadzić i leczyć się z zakwasów przez następne dwa tygodnie.
W sumie ku mojemu zaskoczeniu nawet mi się to bieganie spodobało. Jak zdejmą mi gips to włącze je do regularnego treningu bo można bardzo precyzyjnie kontrolować tętno i zawsze to jakaś odskocznia od pedałów.

Tętno średnie idealne: 151 (76%)

A teraz kawka i czas na lekturę nowego MR :)

sargath
| 07:22 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj taki gość z szyną na ręku biegający po ulicy to musi nieźle wyglądać :D
| 11:18 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj ty się nie połam bardziej jak biegasz z szyna na reku ;)
2befree
| 18:57 niedziela, 18 grudnia 2011 | linkuj Jak bym miał fakebooka to bym kliknął "lubię to " hahah

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yznie