Trening #4 Ślisko

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 16

Dzisiaj z rana lekko w tlenie. Pogoda wydawała się idealna, słaby wiatr i słońce. Niestety za Szczecinem na drogach gołoledź. Nawet na prostej wystarczyło troszkę nerwowo kierownicą machnąć i koła zjeżdżały. Na rondzie w Dobrej zwolniłem do 7 km/h a zakręt wzięłem wyjątkowo łagodnie. Mimo to momentalnie złapałem poślizg i stłukłem sobie dość dotkliwie oba nadgarstki i biodro... :/ Jak się podniosłem to ledwo byłem w stanie utrzymać równowagę bo mi się nogi rozjeżdżały - tak było ślisko. Dalej jechałem już wyjątkowo ostrożnie. Dopiero na prostej do Dobieszczyna gdzie wszystko się potopiło mogłem się rozbujać.
Samopoczucie świetne, pulsy w sumie w normie. Teraz tylko musze pomyśleć o ochraniaczach na buty bo podwójna skarpetka wystarcza jedynie na godzinę max.

Chodnik błyszczy się od szronu.

kris91
| 19:41 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj Ja tak samo ! Nic się nie chwaliłeś :D
Wielu setek i wygranych wyścigów ! ;)
| 17:06 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj Dzięki Eriko :)
Eryczek
| 16:54 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj Adaś wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spóźnione ale szczere!
woody
| 16:50 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj A mnie też dzisiaj dupsko i plechy napi$#$ą :D Ja nie wiem jak mialem z 10 lat to takie wywrotki co drugi dzien były i nie było problemu.
sargath
| 10:06 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj o fuck, to współczucia, ale Robert dobrze prawi, koniec sezonu więc tragedi nie będzie, do wesela się zagoi :))

co Cię nie zabije to Cię wzmocni :D
| 22:38 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Jak teraz zobacze chociaż odrobinke lodu na jezdni to odpuszcze i ide na spining... Mam nauczkę, na szczęście nie poważną ale na tyle upierdliwą, że więcej nie będe ryzykował :)
W styczniu trzeba będzie odrobić zaległości, żeby na wiosne coś sobą prezentować :/
| 22:10 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Adaś, nieszczęśliwie się skończyło. Lepiej spininguj bo szkoda zdrowia.
Dobrze że nogi całe to pokręcisz w ciepełku ;].
Kuruj się bracie
2befree
| 21:54 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj o kurcze ! współczuje ;/
Ale będzie dobrze! szczęście w nieszczęściu że to zima. Na wiosnę nawet nie będziesz o tym pamiętał !
| 21:45 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj No to się porobiło... Ból przybrał na sile i pojawiła się opuchlizna. Udałem się na pogotowie i na RTG wyszło złamanie kostki śródręcza - niby nic poważnego ale na minimum 3 tygodnie ręka w gipsie :/
rtut
| 16:29 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Ja dzisiaj bardzo walczyłem ze samym sobą, żeby nie dać się skusić na jazdę. Słońce z rana bardzo zachęcało. Jednak powstrzymałem się i popedałowałem w domu.

Ja kupiłem jakieś ochraniacze shimano i do -5 spokojnie dają radę. Jedynie powyżej 5 w butach trochę mokro jest.
2befree
| 15:34 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Współczuje, musisz kupić górala, chociaż też bym się dzisiaj wypieprzył na pasach, które, kiedy są wilgotne, są strasznie śliskie.

@kris91 - nie zgadzam się z Tobą. Bez ochraniaczy już po kilku minutach nie ma komfortu. W ochraniaczach kilka godzin da się spokojnie jechać.
woody
| 14:50 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj u nas wychodzi na to że dzsiaj 5 sie wypierdzieliło :D
kris91
| 13:45 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Same ochraniacze niewiele pomogą ;) Po 1,5h albo po 2h stopa i tak marznie ,wszystko od spodu ciągnie praktycznie...

Ps. Współczuję gleby.. Ale sam dzisiaj poznałem co to znaczy :p
| 12:38 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Niestety nie mam alternatywy ale następnym razem przy takich warunkach odpuszczę i pójdę na spinnig :)
| 12:05 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Już wiesz dlaczego nie katam na szosie ;)
Szkoda zdrowia a o kontuzję łatwo

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arato