Trening #5 Przejażdżka sylwestrowa z procentami ;)

Sobota, 31 grudnia 2011 · dodano: 31.12.2011 | Komentarze 7

W koncu ręka uwolniona więc sobie pojeździłem. Znów bez pulsometru bo opaska idzie do mnie pocztą (ech to moje zapominalstwo...).
Pojechałem dziś z zamiarem zmierzenia się z ciekawym podjazdym na który dostałem namiary od kolegi Bodi z forumszosowe.pl
Podjazd wg map wojskowych ma na jednym odcinku ok. 30% nachylenia a średnio od 15 do 25%. Nie wiem ile w tym prawdy ale subiektywnie podjazd na Miodowej nawet w najmocniejszych odcinkach nie dorównuje "wypłaszczeniom" tego dzisiejszego ;)
A jest to ulica Strzałowska prowadząca od pętli tramwaju nr 6 do Centrum Onkologii na Golęcinie.
Muszę przyznać, że zabrakło mi przełożenia i w połowie drogi musiałem zrobić przerwę (42x25 okazało się za twarde). Będe tam wracał w sezonie sprawdzać postępy.

Samopoczucie ok. Fajnie, że ręka daje radę.

A tutaj foto "wypłaszczenia" hahaha:

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

rtut
| 13:29 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Mocarz to ja od steków jestem a nie podjazdów i kanapeczek:P Jak dojechałeś na Skolwin to w która byś nie skręcił Dąbrówki, Kościelna, czy nawet dalej Inwalidzka albo Łomżyńska to byś miał dobry trening.
| 13:22 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Robert spoko, koniecznie muszę się tam wybrać z przewodnikiem bo samemu zanim znalazłem Strzałowską to tak "przestrzeliłem", że do Skolwina dojechałem hahaha
Krzysiek no dlatego Ty taki mocarz jesteś, jak każdy wypad podjazdem kończysz :)
James77 poprawione :)
James77
| 10:52 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj ta ulica nazywa się Strzałowska, co nie zmienia faktu, że jest stroma ;)
btw - fajna szosa
rtut
| 20:44 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Widzę, że dzisiaj wszystkich wywiało w "teren". Miodowa po 300km tez jest odpowiednio długa i stroma. Taki urok mojego mieszkania na górze:P
2befree
| 18:07 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Jak kiedyś przestaniesz się bać ;p to zrobimy wycieczkę po wszystkich podjazdach po kolei, aż do Polic ;) gwarantuje że na koniec nogi drżą ;D
| 18:01 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj No daje w kość :) Szkoda, że taki krótki bo to raptem kilkaset metrów...
2befree
| 17:55 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Haha, jeden z wielu podjazdów w tym rejonie, wszystkie porównywalne ;)
Pokonanie go po objechaniu zalewu, zajęło mi chyba z 15 minut ;p

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jezda