h km/h:
Rower:

Spinning #15 towarzysko

Piątek, 17 lutego 2012 · dodano: 17.02.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj ustawiliśmy się z Grześkiem i Pawłem na wspólny spinning w Activie.

Trening średni, ale nie ze względu na towarzystwo, które było jak zwykle przednie, a ze względu na prowadzącą. Mało dynamicznie, chwilami nudno i za lekko nawet jak na basic. Także chłopaki nie zrażajcie się bo wcześniejsze moje sesje były o wiele fajniejsze :)
Po godzinie koledzy poszli się przebierać a ja zostałem na drugą godzinę.
O dziwo, a w sumie to spodziewałem się tego, druga godzina poszła o wiele łatwiej choć było szybciej i mocniej. Ale organizm rozgrzany więc lepiej znosił obciążenie.
Fajnie się dojechałem.

Czas: 1:40
Kategoria Spinning

| 07:36 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj Oczywiście dane wpisuję z statsy w celach porównawczych dla swoich własnych wniosków a nie żeby "ścigać" się z kimkolwiek w rankingach bikestats ;)
Od ścigania się są wyścigi :)
| 07:34 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj Dystans wpisuję orientacyjnie biorąc pod uwagę czas treningu i stopień intensywności, chce mieć potem w swoich statystykach jakoś uwględnione te "kilometry" spinningowe, w końcu to kawał ciężkich ćwiczeń i litry potu :)
James77
| 07:23 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj ten dystans to rozumiem dojazd i powrót z Activa? ;)
dzięki za nowe doświadczenie,
next time on the road ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa spotk