Trening #25 towarzysko po pracy

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 9

Dzisiaj krótko po pracy, ostatnio mordowałem się dwa dni pod rząd do 20stej i nie było mowy o rowerze. Dziś nie wytrzymałem i zaraz po przyjściu wskoczyłem w "mundur" i na szoskę. Przy okazji miałem sobie potestować nowe pedały Look Keo Classic - podobno bezkonkurencyjne w kwestii cena/jakość/waga. Pierwotnie miałem jechać na pętlę Dobra-Bartoszewo ale na wjeździe w Wojska Polskiego spotkałem Pawła, który jechał na nocne kręcenie po mieście. Ustawił się z Piotrkiem na Moście Długim. Nie trzeba mnie było długo namawiać i pokręciliśmy już w dwójkę na punkt zborny ścigając się z autami. Na moście jednak nikt oprócz nas się nie pojawił więc po 5 min czekania wróciliśmy z powrotem w kierunku domów. Najpierw podjazd Wyszyńskiego i ściganie z swingową siódemką hehehe. Szliśmy łeb w łeb :) Potem już spokojniej i na Wawrzyniaka każde rozjechało się w swoją stronę.
Dzięki Paweł za jazdę! Szoska lodzio miodzio! :)

Nowa biżuteria dla kubka ;P

Bolid Axisa

Paweł majstruje przy poluzowanych blokach

saren86
| 10:16 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Dzięki za info! Jadę z wami ;)))Wprawdzie czas mam tylko maks do 15, ale jak to ma być szybka jazda w okolicach setki to chyba zdążę ;) ewentualnie, też się w razie czego odłączę i zmodyfikuję trasę na krótszą.
sargath
| 07:16 piątek, 23 marca 2012 | linkuj ale paskudna szosa na drugim zdjęciu :P:P:P

ta walizka z tyłu... :))
| 22:23 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj No! :)
| 22:13 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj No dobra,ale proponuję gdzieś odskoczyć bo żygać mi się chce jak jadą oklepanym kółkiem Ahlbeck -Dobieszczyn w tempie "plażowym" ;)
| 21:40 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Daniel dawaj z peletonem, ja tez nie mam zamiaru sie przepalać, mozemy pierwsze 30 klockow z nimi zrobic a jak zaciągną mocniej to pojedziemy swoje :) odmowy nie toleruję bo zbyt długo już sie ustawić nie możemy ;)
axis
| 21:12 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Z mastersami, haha... toż ja się dopiero uczę na tym jeździć :), aktualnie czekam na koszyki. Jak dojdą to będzie można myśleć :P. A na week już traski mam zaplanowane. Poza tym nie chcę nikogo spowalniać, haha :D
| 21:00 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj ooo Axis kupiłes jednak tego Gianta!! graty. W sobotę z mastersami musisz jechać :D
ps. Daniel ale mastersi jada plażowo!!
| 20:43 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Fajne te Looki :)
Co do ustawki na sobote, to mam w planie troche wolniejsze krecenie niz z mastersami i dystansik ok 120, kolko przez Pasewalk, Ahlbeck. Jak ktos jedzie to ok 10 Bezrzecze
axis
| 19:21 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Thx, zapożyczam fotę roweru do swojego garażu :]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa terst