Kalorie: 2063 kcal

Trening #26 szybka 80tka

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 6

Miała być czwórka a była dwójka czyli Mateusz i ja. Pierwotnie mieliśmy jechać z mastersami, ale w sumie pod wpływem chwili i braku kolegów postanowiliśmy pokręcić swoje. Ruszyliśmy na Dobieszczyn. Do granicy dość spokojnie. Od granicy już poszło mocniej po zmianach. Ustaliliśmy zmiany na 1km i chyba był to dobry dystans. Tempo wzrosło i przelotowa przez kolejne kilkadziesiąt kilometrów trzymała się gdzieś pomiędzy 33-37km/h. Dobre, solidne tempo. Fajnie mi się z Mateuszem współpracowało i kilometry łykaliśmy jak młode rekiny. Przed Grunhof mijamy się z ustawką a na końcu dostrzegam Daniela - znów się minęliśmy, no pech. Początkowo myślałem, żeby gonić za peletonem ale oboje z Mateuszem złapaliśmy dobry rytm i szkoda było się z niego wybijać. Za Locknitz trochę zadyszki na hopkach a potem już przez Grambow do Lubieszyna i za Dołujami zaciągamy pod czwórkę z przodu bo są tam ku temu warunki. Rogatki Szczecina mijamy ujechani z przeciętną 31,5 - dobry wynik jak na tą porę roku, przynajmniej dla mnie :)
Samopoczucie super, noga ok choć tętno stosunkowo wysokie ale to pewnie przez "nicnierobienie" w ciągu ostatniego tygodnia.

Dzięki kolego za solidny trening! Do następnego!

| 21:57 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Może wtorek? O 16 kończe wiec najwcześniej będe o 16:30 na Głębokim.
| 20:44 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Ja standardowo środy lub wtorki, miedzy 16-17
| 20:03 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Aj no niepocieszony jestem z tego powodu :/ Może w tygodniu coś? Kończę tym razem o 16 a zmiana czasu jest więc zyskujemy godzinę "jasnego"
| 19:47 sobota, 24 marca 2012 | linkuj A miało być tak pięknie a było jak zawsze ;)

Adam wyszło odwrotnie - ja nie chciałem z ustawką, ale w mniejszej grupce, a Ty namawiałeś to dokleiłem się do nich przed Dobrą -jechałem przez Bezrzecze :)
Trzeba było zawrócić,jechali dość wolno, a że skręcili na granice, a miałem w planie więcej to zawróciłem tak się złożyło że jechałem waszymi śladami,tyle że przed Grambow na falbanki i bartoszewo do 120km
Gratuluję średniej, ja muszę popracować tak z 2m ;)
| 15:03 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Dziś nie moglem być ale jeszcze sobie pokręcimy ;)
saren86
| 13:15 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Dobra jazda ! :) dzięki i do następnego ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa watom