Trening #49

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 11

Dzisiaj dłuższy wypad. Tempo solidne ale bez przesady. Tętno dość wysoko, sporo czasu w strefie mieszanej i powyżej. Podjazdy na twardo, siłowo, generalnie dziś trochę niższą kadencją kręciłem i na twardszych biegach. Wiatr obojętny.
Trasa: Pogodno, Bezrzecze, Wołczkowo, Dobra, Bartoszewo, Tanowo, Dobieszczyn, Glashutte, Grunhof, Mewegen, Blankensee, Bismark, Lubieszyn, Dołuje, Mierzyn, Pogodno.
Trochę puste nogi były po 50-tym kilometrze, ale potem się nieco odbudowały.

widmo
| 20:15 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Dodam tylko, że gdy za kilka lat polskie ekspresówki będą do remontu, niemiecki asfalt dalej będzie gładki jak stół. Zapewne i tak kilometr polskiej drogi jest droższy od tej niemieckiej. Oto Polska właśnie...
Riddick
| 19:19 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj nigdy nie miałem okazji jeździć po niemieckich drogach bo do samej granicy mam daleko więc nie mam porównania, te asfalty które są u mnie w regionie są dobrej jakości, porównuję je do asfaltów w byłym woj. kieleckim z którym graniczę, tam to jest tragedia
James77
| 17:44 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj 100% racji Adam. Dlatego jak idę katać szosę to od razu kieruję się na granicę.
| 16:25 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Riddick nie wiem czy jeździłeś kiedyś szosą po niemieckich asfaltach, ale moim zdaniem nowy asfalt u nas nie umywa się do nawet tego kilkuletniego po drugiej stronie Odry :) Nie wiem jak oni to robią ale ich szosa jest RÓWNIUTEŃKA, jedzie się jak po torze. W Polsce taką jakość nawierzchni widziałem tylko na nowych eskresówkach, a tam na takim poziomie robią międzywioskowe dróżki, na których przejeżdża jedno auto na godzinę lub ŚCIEŻKI ROWEROWE! Tak! Z asfaltu nie zakichanego polbruku!
Riddick
| 10:25 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj u mnie w regionie nie jest źle, dużo nowych asfaltów :)
Bodi-removed
| 05:55 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj ...jechałem kiedyś góralem tą drogą i padały słowa na "ch" i na "k"
Co do standardów to tez wolę niemieckie trasy.
| 05:53 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj ...jechałem kiedyś góralem i padały słowa na "ch" i na "k".
James77
| 04:27 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj w Polsce mamy drogi do dupy...
ja się przyzwyczaiłem do niemieckich standardów, taki się wygodny na starość zrobiłem :D
| 20:16 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Robert przejedź się szosą od Dobieszczyna do Nowego Warpna to dopiero poznasz drogę do dupy :D Mówię oczywiście z perspektywy szosowca ;)
Bodi-removed
| 20:08 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj ...tez czasem jeżdżę przez Bartoszewo.droga jest do dupy!!
widmo
| 18:00 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Też nie próżnujesz :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz