Trening #67 Ueckermunde z Pawłem

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 4

Ustawka z Pawłem o 9:30 na Głębokim. Pogoda bardzo rześka ale ładna (nie licząc dość mocnego chwilami wiatru). Dzisiaj miało być lżej, bez ognia ale za to dalej i założenia udało się spełnić. Na spontanie wybrałem trasę na Ueckermunde i tam też ruszyliśmy. Do Pampow towarzysko a potem już troszkę mocniej po zmianach. Wiatr mocno dawał się we znaki ale dobrze nam poszło i trasa szybko minęła. Po drodze mijaliśmi mnóstwo globtroterów rowerowych obładowanych sakwami. Szosowców za to jak na lekarstwo. W Ueckermunde postój wydłużył nam się do 0,5h bo zagadała nas dwójka rowerzystów, jeden z Władysławowa, któremu Paweł objaśniał trasę a ja pogadałem z jakimś starszym Niemcem, który jednak mówił łamaną polszczyzną i przedstawił się jako członek szczecińskiego PTTK. Ciekawe kto to taki?
Trasa powrotna poszła trochę szybciej bo wiatr częściej nam pomagał niż przeszkadzał. Przed Tanowem już mi trochę bateria siadła i włączyło się ssanie ale kompan z ochotą przystał na propozycję krótkiego popasu przed sklepikiem hehehe. Potem już rura do Szczecina i rozjechaliśmy się do domów. Super wypad, fajnie się jechało.

Puls spoookojny, noga zaskakująco świeża, kręciła aż miło. Fajny treningowy tydzień mi wyszedł :)

Rynek w Ueckermunde

Maszyny stygną przed piekarnią

Idzie zaciąg

rtut
| 20:41 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Nie wiem jak to się stało ale wczoraj nie dostałem żadnego sms-a. A dzisiaj jak się pakowałem na swoją wycieczkę o 9:45 patrze, że jest info od Ciebie z 21:37. Niestety było już za późno i pojeździłem sam :( do następnego
| 13:18 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Miałeś być jeszcze Ty i Krzysiek, ale wyszło jak wyszło :P
| 12:52 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Agdzie ta 4ka zawodników? ;) Obudził mnie budzik, ale potrzeba snu i regeneracji była większa, jutro coś skręcę, może podobny dystans. A potem post do czwartku!

Ps. W związku z ostatnimi narzekaniami na brak synchronizacji w treningach grupowych (do których się przyłączam jak najbardziej!) przygotowuję coś dla nas, szczegóły podam wkrótce..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stacw