h km/h:

25 m / 63 m
Przewyższenie
68 m ↑ / 71 m ↓

| 15:13 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj To mnie pocieszyłeś Rooney :) A 14,5 km to ładny wynik. W zeszłym roku doszedłem do 10km i to mój rekord ale mam zamiar dojść do 20km non stop. A biegam głównie po to aby organizm nie zapomniał jak to jest mieć znów przez godzinę lub więcej wysokie obroty.
Rooney
| 12:45 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj Spoko. Powinny wytrzymać. Sam kupiełm sobie w sierpniu te buciki i biega mi się w nich bardzo dobrze. A mają już prawe 100 km więc myślę, że wytrzymają bez problemu ten tysiąc kilometrów. Czytałem o nich kilka recenzji i biegacze naprawdę je katowali, a one sprawowały się bardzo dobrze. ;)

Sam sobie zimą biegam, bo lubię. W ostatnią niedzielę zrobiłem sobie co prawda na bieżni, ale jednak 14,5 km. Samym bieganiem się formy nie zbuduje jednak jest to pomocne w budowaniu bazy.
Bodi-removed
| 19:51 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj ...aha.Ja czuje ulgę bo przez 2 lata wydałem ful kasy na rowery i ciuchy,tak teraz mam spokój.No trenażer 800-1000 zł bez fajerwerków.Fakt.
| 19:48 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Wiem słyszałem ale ja biegam tylko w zimę w ramach jakiegoś zastępstwa dla braku trenażera, szkoda mi hajsu na jakieś markowe i "trzewiki" ;) a na nowy sezon opony trzeba będzie zmienić... Jak te Kalenji wytrzymają 3 miesiące będę zadowolony :)
Bodi-removed
| 19:35 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj ..dzisiaj własnie rozmawiałem o butach do biegania bo kolega już 2 razy reklamował.Najlepszy sklep jest na ul.Jagiellońskiej w okolicach ul.Wojciecha.."Runners"
| 19:29 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Na razie ok ale jutro będe zdychał Robercie :) Mam nadzieję, że buty z Decathlona się sprawdzą choć to najniższa półka.
Bodi-removed
| 19:25 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj ...w koło same chomiki a tu nagle Adam goni "króliczka"...jak wrażenia po treningu?Ja ze względu na kontuzje 4 krotne kolan i stawów skokowych (piłka nożna,praca)nie mogę biegać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies