Temperatura:-4.0
Rower:

Trening #19 Przełaje z Danielem :)

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 2

Prognozy się spradziły i w nocy nawaliło śniegu. Nie jesteśmy jednak z cukru więc nie odwołaliśmy treningu i pojechaliśmy z Danielem po rozjeżdżać trochę śniegu w puszczy.
Co ja się będe rozpisywał... Moje umiejętności są fatalne hahahaha. Zaliczyłem chyba z 10 gleb. Rozdarłem nogawkę na kolanie i obiłem nadgarstek. Sporo górek musiałem podchodzić bo nie dało się (albo ja nie umiałem...) na nie wjechać. Dobrze, że przykręciłem platformy i pojechałem w butach górskich bo blokach to bym zawrócił na pierwszym podjeździe. Ale ogólnie frajda ogromna! Cały czas się śmiałem hahahaha. Dzięki Daniel za fajny wypad i fajną trasę, wrócimy tam jak będzie bardziej przejezdnie bo dziś to był niezły hardkor.
I mam nadzieje, że coś z formą nadrobie bo mnie nieźle na podjazdach przyduszałeś ;)

Śmiałkowie :)

Lekko nie było...

Fajno jest

Przecieraliśmy "dziewicze" szlaki...

Czasem trzeba było z buta :)

| 14:50 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj No właśnie ten "hardcor" hartuje i po którymś razie stwierdzisz że to normalka i pikuś ;)
Fajnie było, lubię tę zimową odmianę, ale jak potem szosa smakuje! :) Jak będzie sucho to dopiero jest frajda na zjazdach, dzięki za wypad! Pozdrawiam wszystkich kolegów!
Bodi-removed
| 13:07 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Fajny wypad i Daniel się odezwał ;-).No w lesie to jest inna jazda tez kiedyś miałem z tym problem pewnie taki sam jak Ty.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon