Rower:

Trening #3

Sobota, 11 stycznia 2014 · dodano: 11.01.2014 | Komentarze 0

Niestety w tygodniu nie udało mi się ogarnąć jakiegoś kręcenia, pogoda skutecznie odstraszała. Dzisiaj wymówek nie było. Wsiadłem i pojechałem w las. Tętno oczywiście masakra, noga słaba ale gdzieś tak po 1,5h pod koniec wyjazdu już mi się lepiej kręciło. Ogólnie podczas robienia ulubionej pętli po Puszczy Wkrzańskiej, takiego mojego "standardu", pomyliłem szlaki i skręciłem w złą ścieżkę. Wywiało mnie gdzieś na bezdroża z błotem po piasty. Już miałem robić wycof po śladach ale jakoś pozaszlakowo udało mi się wrócić na znajome dróżki. Mimo to dwie gleby zaliczone, a paniczne próby utrzymania równowagi przy prędkości 6 km/h i tętnie >170 bpm skutkowały konkretnymi zastrzykami adrenaliny. Ale ogólnie moje terenowe skille pomału rosną hehe ;) W niedziele też ogarniam dalej las.
Giant nieźle uczy pokory. Jest ciężki, trudno go rozpędzić, człowiek wypluwa płuca wlokąc się żałosnym tempem ale liczę  na to, że to zaowocuje na wiosnę jak przesiądę się na szybkiego i zwinnego Cube'a. Także mam mocne postanowienie aby przynajmniej przez najbliższe tygodnie nie dosiadać szosy.