Rower:

Trening #6 Zimno, mgliście ale kręcić trzeba

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 0

Pogoda niby była ok ale jak wyjechałem to tak jakoś mgłą zaciągnęło, a w wyższych partiach Puszczy Wkrzańskiej to mleko jak w górach. No ale trzeba było odwalić dwie godziny. Warunki w lesie średnie, miejscami trudne. Mokre liście, grząskie, błotniste koleiny parę razy próbowały pomóc mi przytulić matkę ziemię ale skill rośnie i się nie dałem :) Podjazdy nadal ciężko ale pracuje nad tym. Dużo było jazdy w strefie mieszanej i tzw. "przypalanej" co mam nadzieję, że niedługo przyniesie efekty.
Wymiana kiery na klasyczną prostą XC + nowy "minusowy" mostek i rogi były strzałem w dziesiątkę. Dzięki Piotr za dobrą radę! Rower od razu lepiej się prowadzi, pozycja jest bardziej sportowa, kokpit się obniżył a dzięki mostkowi 120mm mogę się wyciągnąć na ramie tak jak lubię. W sumie to dziwne, że tak dobrze się czuję z długimi mostkami. Teoretycznie przy tak dużym rozmiarze ramy (21 cali to tak na styk dla mnie, wg porad specjalistów z MTB do ścigania powinienem mieć nawet 19stkę, mam 183 cm) mostek 120 powinien być trochę za długi a po dzisiejszej jeździe śmiem twierdzić, że na krótszym miałbym poczucie "garbienia się" na rowerze. Dziwne... A może to przyzwyczajenia z szosy?
Ładnie przewyższeń idzie na robić we Wkrzańskiej - 30 km trasy i prawie pół klocka w górę.