Przepał z Michałem

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 24.04.2015 | Komentarze 1

Wczoraj do poszedłem spać dopiero o pierwszej. Dziś rano robo. Jak mi się nie chciałooooo... Mowię sobie sam nie pojade, musze się z kimś ustawić inaczej dopadnie mnie piątkowy leń kanapowiec a sobota odpada ze względu na grillowy maraton. Dzwonię do Michała, ten mi mówi, że trwają negocjacje z żoną. Na szczęście zakończyły się pomyślnie i o 17 ruszyliśmy z Warszewa na Głębokie. Zjazd pojechałem mocno, chyba trochę za mocno bo to troche za ostro rozkręcać serducho do 180 bpm po kilku minutach jazdy... ach ta ułańska fantazja. Ale poskładałem się na serpentynach Miodowej (wszystkich dwóch), poudawałem, że jestem jak Kwiato w Ponferradzie aahahahha. Potem z Głębokiego tradycyjnie na Dobrą. Michał ładnie pociągnął od Wołczkowa, zrobił mega progres. Było lekko pod wiatr a trzymał jak tempomat 33-34km/h bez zająknięcia. Przed Dobrą sie zmieniliśmy i ja też sobie dałem w udo a lekko dla mnie nie było bo nawet na kole musiałem pilnować tempa. Od Dobrej też żwawo do zjazdu na ścieżkę rowerową. Tam już spokojnie kadencja i rozkręcanie po tej małej tempówce. Dojeżdżamy do ronda przed Blankensee i robimy foto stop. Powrót z bocznym neutralnym więc też dość mocno. Przed Bukiem tak się rozkręciłem, że w sumie zrobiłem małą ucieczkę i pomimo dość wysokiego pulsu czułem moc pod nogą. Gdybym był w formie powiedziałbym, że tego dnia mógłbym się ścigać. Akcje zakończyłem przed Dobrą i dalej solidnie po zmianach dokręciliśmy do Głębokiego. Przeciętna 30,5 km/h co jak dla mnie jest dobrym wynikiem w tej chwili :D. Nawet odezwały się łydki i trochę kurcze łapały. Przypomniały mi się słowa Daniela, który zwykł mawiać, że jak go łydki łapią to znaczy, że idzie dobre tempo! Miodowa pomimo obaw poszła sprawnie i potem już tylko rozjazdowo Duńską do Świata Chmielu po Krzepkie z Kormorana i jakiś niszowy niemiecki ciemny wynalazek bo w promo był akurat. Fajny wypad, sumienie czyste, dzięki Piotr za zmotywowanie! :)

Fotostop przed Blankensee

Piękna, lekka karbonowa Strada Michała... Przezajebista maszynka.