Sesja zdjęciowa ;]

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 26.03.2011 | Komentarze 6

Wczoraj doszły do mnie nowiuśkie (no prawie nowiuśkie) koła Alex AKX R2.0 kupione od kolegi z forum szosowego (serdecznie pozdrawiam!). Przód zaplatany na efektowne słoneczko, tył na dwa krzyże :).
Musiałem je kupić bo stara tylna piasta już dogorywała, luzy były na bębenku, zaczynała mieć problemy z zasprzęglaniem a jako, że to stary standard na 7 biegów, w dodatku rozstaw 126mm to dałem sobie spokój z ratowaniem tego zestawu kół.
Wracając do nowego nabytku: koła rozpakowałem (są śliczne ;P) i dzisiaj rano odwiedziłem serwis w celu wymiany kasety (nie mam klucza a dodatkowo potrzebowałem znaleźć u nich jakąś podkładkę dystansującą bo kasetę mam 7-mkę a piasta jest na 8,9,10 biegów). W serwisie bezproblemowo znalazł się dystanser i po chwili całkiem świeża jeszcze kaseta Miche zamontowała się na nowym bębenku.
Podjarany szybkim załatwieniem sprawy i niemogąc doczekać się zamontowania kół w mojej cytrynie planowałem jakiś wypad. Niestety zaczął padać... śnieg. Na początku myślałem, że to ktoś izolację ze styropianu kładzie i opiłki fruwają w powietrzu ale niestety nadzieja matką głupich... Wróciłem do domu gdzie zmieniłem koła a w rowerze Małgosi zamontowałem rogi - bardzo chciała mieć rower z rogami :)
Potem śnieg ustał, wyszło nawet słońce i zdecydowaliśmy się jednak pojechać na krótką przejażdżkę. Wzięłem przy okazji aparat z myślą o zrobieniu kilku zdjęć do albumu a przy okazji strzeleniu jakieś ładnej fotki cytrynie.
Przejechaliśmy się na Arkonkę skąd ruszyliśmy leśną ścieżką na Głębokie. Potem podjazd na Osów i powrót do Centrum przez Duńską. Szybka wizyta na Wałach i byliśmy w domu. Łącznie niecałe 20km. Pogoda nie rozpieszczała, słońce wychodziło tylko sporadycznie a śnieg znów zaczął pruszyć.
Oby jutro było przyjemniej bo szykuje się ognisko hehehe.

Cytryna na nowych kołach:

Moja Małgosia na swoim Krosie :)

| 06:11 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj No teraz cichutko chodzi, aż się dziwnie jeździ bez tego charakterystycznego terkotania hahaha
2befree
| 22:08 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Przednie koło rewelacja. No i w końcu będzie z tyłu cicho ;)
Jutro damy rade niezależnie od pogody.

| 21:40 sobota, 26 marca 2011 | linkuj DaDasik dzięki :)
sargath częściowo axis zdradził "tajemnicę". Korpus to Pentax K200D a obiektyw to manualny SMC M 50mm f/1.7 na pełnej dziurze.
axis | 21:24 sobota, 26 marca 2011 | linkuj prawy przycisk myszy - właściwości obrazka:
Model urządzenia: PENTAX K200D :D
sargath
| 21:21 sobota, 26 marca 2011 | linkuj tak z ciekawości czym focisz, jeśli to nie tajemnica :)
mnie tak pogoda nie rozpieszczała :)))
pozdrawiam
DaDasik
| 17:39 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Kurde ale piekne zdjęcie, a maszynka jeszcze piękniejsza :)
Z Takiej cytrynki, to tylko wyciskać soki! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibezm