Siłownia

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 5

Dzisiejsza niedziela to pierwsza niedziela od ładnych paru tygodni bez wypadu na dwa kółka. Aż sam się dziś zdziwiłem. Obiecywałem sobie, że spoko, przyda się taka leniwa końcówka tygodnia, że nie będe tęsknił... Ale gdy tylko się obudziłem i zobaczyłem jaka wspaniała pogoda za oknem to cierpiałem katusze, że nie mogę przepędzić cytryny po szosie.
No ale obiecałem Małgosi, że ta niedziela będzie bez roweru więc obietnicy musiałem dotrzymać ;P
Wykorzystując mnóstwo wolnego czasu postanowiłem jeszcze raz zmierzyć się z konusami (poprzednia próba 1:0 dla piast - kontry nie puściły za to klucze się wygięły :D). Na zakupach w Realu obczaiłem dział samochodowo-warsztatowy i kupiłem dwie całkiem porządnie wyglądające płaskie oczkowe 17stki. W domu zdjęłem koło, zaciskiem zacisnęłem oczka kluczy na kontrach i po kilku chwilach kontry puściły :). Niezmiernie się ucieszyłem, szybko podregulowałem konusy i zakontrowałem oś z odpowiednim luzem. Teraz to te koła się w końcu kręcą...
Wieczorem nadarzyła się okazja przetestować czy wszystko bangla - namówiłem Małgosie abyśmy tym razem pojechali na siłownie rowerami. Wszystko gra i buczy więc jestem bardzo zadowolony.

A na deser bardzo miodny filmik o Paris-Rubaix, miłego oglądania:

&

B4loco
| 21:15 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj kolarz z 0:49 gdzieś siodełko zgubił.
sargath
| 06:54 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj widziałem CIę chyba wczoraj koło orłów :) dobrze widziałem? byłes po cywilu :)
świetny filmik oddaje całe piękno tego wyścigu

pzodrawiam
rtut
| 23:16 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Filmik dobry. Dzisiaj tez dostałem 2h od małżonki na rower
| 21:08 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj hehehe no słabe nie są, na razie przechrzciłem je na polskich brukach i asfaltach piątej kategorii i trzymają fason :) Zobaczymy co będzie za następne kilkaset kaemów.
2befree
| 20:58 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj to już drugi film który utwierdza mnie w przekonaniu że twoje koła zniosą więcej niż ci się wydaje ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow