h km/h:

Już jest! :D

Środa, 26 października 2011 · dodano: 26.10.2011 | Komentarze 10

W końcu udało mi się wyhaczyć to czego szukałem czyli ramę stricte szosową o sportowej geometrii i nie zgorszym wyglądzie :). Zależało mi na wyższej główce aby nieco podnieść kierownicę no i na mniejszej bazie kół co by rower zwrotniejszy był.
Rama to Cube Attempt 2010 z nieznanym mi widelcem karbonowym. Dodatkowo gratis dostałem sztycę Smica (bez offsetu ale zobaczymy czy mi podejdzie) i przednią przerzutkę Campagnolo Veloce. Przez zimę planuję uzbroić ją w przerzutkę tylną i korbę 105 (jak kasa pozwoli to na łożyskach zewnętrznych). Na wiosne maszynka powinna być gotowa :)
Rozmiar to 60tka ale okazało się, że będzie prawdopodobnie idealna: górna rura środek-środek to 560mm czyli 5mm krótsza niż moja obecna.

Ale po co się będę rozpisywał skoro jeden obraz zastępuje 1000 słów :D

| 21:13 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj [b]Krzysiek[b] na razie kasiory brak na skompletowanie maszynki ale pomału małymi kroczkami być może jeszcze w tym roku przekonam się jak się jeździ na kubusiu :P
rtut
| 20:52 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj No szprzęcior niezły ale kiedy jazda próbna. Czy jazdy nie bo bo się zakurzy? Nie zrób z niego pomnika*

*pomnik w gwarze off-rodowej znaczy samochód z taką ilością przeróbek i modyfikacji, że żal w nim w teren wyjeżdżać i najczęściej stoi w garażu jak pomnik.
| 23:42 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj No super Adam, gratuluję wyboru drugiej połowy! ;)
A ja jakis czas temu tez myslalem o zmianie i moj top rowniez padl na Cubu'sia ale model Streamer, niebieski jak wiesz bardziej mi podchodzi :) Tyle ze chyba nie w przyszlym roku ta zmiana.
Adamicki
| 18:15 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Fajny sprzęt. :)
widmo
| 18:07 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Nice. Cube rulezz :)
Eryczek
| 17:32 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Ładny, ładny i ma wstawki z najszybszego koloru..... Teraz to mam pozamiatane :)
axis
| 10:19 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Ważne, że z elementami jedynego słusznego koloru - czerwonego :D:D:D
Ładna rama, gratulacje! ;))
| 20:56 środa, 26 października 2011 | linkuj Dzięki Panowie :) Ciesze się jak małe dziecko :P
Co do kolorów to ciągnie mnie do białej owijki Fizika i białych pancerzy ale jeszcze melodia przyszłości :)
sargath
| 20:45 środa, 26 października 2011 | linkuj o tak zajebioza :)
kolorki zajebiście grają, jeszcze baran, czerwona owijka i gra muzyka :))

| 20:33 środa, 26 października 2011 | linkuj yeahhhh "lubię to" :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atoro