Trening #16 Grupowa wysiadówka

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 9

Pojawiłem się na Głębokim o 10:00. Czekał tam Eryk a w niedługim czasie zjechała się reszta peletonu czyli Krzysiek, Michał, Mateusz, kamerzysta Grzesiek oraz Magda i Romek.
Po krótkich powitaniach i przedstawianiu nowych kolegów w ekipie wyruszyliśmy na bliżej nieznaną trasę, którą projektowaliśmy na bieżąco. Wiatr dawał się we znaki i ostro zaciągał chłodnym powietrzem z północy. W związku z tym postanowiliśmy się najpierw pomęczyć ku górze, aby potem spokojnie z pomocą sił natury zjechać na południe. Kręciło się fajnie. W Eggesin odbijamy na południe. Tempo trochę przysiada i tak toczymy się do Torgelow. Tam myślę czy się urwać czy nie, ekipa przednia ale czas goni i chyba nie do końca trafnie oceniliśmy dystans jaki mamy w dzisiejszych warunkach do pokonania. Nagle wyjeżdża przede mnie Krzysiek, więc łapie koło i podkręcamy. Zabiera się jeszcze Eryk i Mateusz. Urywamy się od grupy i tak sobie suniemy po zmianach przez kilka kilometrów. W końcu na skrzyżowaniu odbijamy w lewo. Krzychu zostaje. Mateusz ma nocną zmianę, ja o 17 wizytę gości więc postanawiamy się w trójkę z Erykiem urwać bo do domu zostało jeszcze 70 km. Szkoda, bo wesoło czas mijał w peletonie, ale obowiązki gonią... Sorki, że tak bez słowa ale "za daleko to wszystko zaszło", dosłownie :)
Zapuszczamy mocniejsze tempo i jedziemy do Pasewalk. Tam odbijamy w lewo bocznymi drogami w kierunku Rothemklempenow. Liczyliśmy na wiatr w plecy ale się przeliczyliśmy... Boczny neutralny a na pewnych odcinkach w mordę. Męczymy się trochę ale dajemy radę. Za granicą koledzy wyczekują już tylko sklepu aby uzupełnić głód glukozy. Mateusz wychodzi obładowany kilkoma batonami a Eryk parówką i... torbą wafelków. "Bo nie było żadnych bułek do zagryzki!"
Po krótkim popasie ruszamy na ostatni etap i ciśniemy do Głębokiego. Trochę się napracowałem w drodze powrotnej ale to dobrze, cieszę się, że nie było jakiegoś kryzysu.

Dzięki wszystkim za jazdę i fajną wycieczkę! Do następnego
Film z wypadu do obejrzenia na blogu Grześka :)

Szczecińska ustawka zbiera się na Głębokim

Nasza ustawka, lepsiejsza hahaha, od lewej: Eryk, Krzysiek, Mateusz i Michał

Postój w lasku między Pampow a Grunhof

Ekipa przed Hintersee

Lider Warszewiaka Warszewo

Wober trenuje ważny element swoich tegorocznych wyścigów

Nawet przełaje były...

Virenque
| 15:13 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Element trenowany przez Romka the best ;) Zazdroszczę takiej ekipy i fajnej wysiedzeniówki.
rtut
| 21:35 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Dzięki koksie za jazdę do następnego...
Eryczek
| 20:27 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Dzieki za suple Adamo bez nich umarlbym gdzies w rowie... parowka przednia ale wafle w ch... czetstwe :D.
Dzieki za jazde :-)
kfiatek13m
| 20:08 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Dzięki za wspólną jazdę :)
| 19:15 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Uwierz że z moja bazą będziesz sapał :P
| 19:13 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Tomek no wszyscy mają taką nadzieję :)
Romek jaki wpierdol?? hehe Przeca tera je czas na bazy kręcenie ;P;P
| 18:39 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Dzięki. Kolejny wypad na przyszłą sobotę. Plan jest też setkowy ale że nie będzie Magdy to lepiej się przygotujcie na ostry wpierdol :D

ps. nie ma że "nie moge" :D jeńców nie bierzemy :D
James77
| 18:37 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj fajne kręcenie, ale czas miałem do 14, więc w połowie trasy musiałem się urwać a i tak w domu byłem o 14:30
widmo
| 17:42 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Mam nadzieję, że na następnej ustawce też będę mógł być. Pozdrawiam wszystkich :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciaob