Spacerowo z Gosią

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 9

Wybraliśmy się z Małgosią na prawy brzeg więc była okazja, żeby zrobić sobie rozjazd po wczorajszym. Znaleźliśmy w końcu słynną Sąsiedzką. Faktycznie, ulica dość krótka, raptem 400, może 500 metrów. Ale! Jechałem już Miodową, Strzałowską, pod Panoramę i teraz Sąsiedzką i muszę powiedzieć, że Sąsiedzka najbardziej daje po dupie. Jest krótka, to fakt, ale ściana jak na Szczecin jest konkretna. Żałowałem, że nie mam bardziej miękkiej kasety bo na 39x23 musiałem już lekko przepychać korby. Generalnie gorąco polecam ten podjazd :) Zrobiłem go sobie dwa razy. Potem zjazd i przecznicę dalej podjechałem sobie Panoramę.
Muszę w tym miejscu pochwalić Gosię bo Sąsiedzką podjeżdżała ze środkowej tarczy swojego 15kg Krossa (bo zapomniała, że jest jeszcze mniejsza ;P). Potem zmuszona przeze mnie katowała Panoramę i też dała radę. Na szczycie spytałem czy nadal chętna jest na wypad w góry, ale krótkim zwięzłym i zasapanym "spier....j!" wyjaśniła mi co o tym myśli hahahaha.

ul. Sąsiedzka

Małgorzata finiszuje pod Col du Panorama :)

Xsystoff
| 18:33 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Muszę podjechać i obczaic na żywca tą Sąsiedzką :) Tylko, że nie cierpie jeździć Gdańską i Trasą Zamkową :/
| 21:06 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Też byłem na Sąsiedzkiej, potem Chromowa i Wschodnia, dziś pierwszy raz, na street view :)
No świetne tereny do treningów, tylko dlaczego tam Wobera nigdzie nie widać uwiecznionego?
Już wiem skąd ta jego tajemnicza moc ;)
| 10:09 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj i garmin tez pokazuje 12 jak nic ;) ale tę zielna trzeba looknąc :)
| 08:05 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Krzysiek u podstawy tego odcinka Sąsiedzkiej co mam na zdjęciu stoi znak "12%" ;)
Xsystoff
| 07:01 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Nie jest słabsza, według http://www.geocontext.org/publ/2010/04/profiler/pl/ Sąsiedzka ma przeciętnie 5-6% (tyle co Miodowa), dopiero w okolicach autostrady robi się maksymalnie 8.5%, a to ma się nijak do 12% na Zielnej. Sprawdźcie sami :)
| 05:31 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Krzyś Zielna jest słabsza, i krótsza. Sasiedzką dojeżdżam jeszcze dalej za bruk żeby doje!@# :)
Panorama też jest fajna do końca jak się na rondo jedzie ale szkoda że tam tyle aut :(
Xsystoff
| 21:10 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Zielna jest chyba najbardziej stroma w Szczecinie -> ma 12% według znaku. Polecam mimo, że ma ledwo kilkaset metrów stromizny.
| 19:08 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Dalej podjazd się "normuje" i już nie ma rewelacji, najlepsze jest na początku, jak na Szczecin to niezła ścianka :)
James77
| 19:04 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj nie jechałem (jeszcze) Sąsiedzką, ale "przejechałem się" na Google Street View i faktycznie niezły podjazd, jednak ulica ma ponad 1km...
więc czeka Cię jeszcze raz... ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim