Trening #37 Z Michałem testujemy nogę

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 5

Pomału zaczynam wkręcać się znów w regularne treningi. Kaszel już lekki, czasem tylko mocniej złapie ale to ten pożyteczny, wykrztuśny :) Na wypad podłączył się też mój kolega Michał, który zaczyna dopiero swoją przygodę z szosą. Kolega kręcił sobie na kole a ja sprawdzałem jak z kondycją. Ogólnie nie jest źle. Puls trzymał się nisko, noga po rozkręceniu całkiem całkiem więc koniec biadolenia, trzeba się brać do roboty. Dzisiaj lekkie tempo aby kompana nie zgubić i nie zniechęcić. Pojechaliśmy na Dobieszczyn, potem w dół do Locknitz. Dalej na hopki i powrót przez Grambow, Lubieszyn, Dołuje, Mierzyn. Na koniec jeszcze Miodowa (dobrym tempem) i odprowadziłem kompana na Duńską. Z Duńskiej postanowiłem dokręcić przez centrum do domu. Zjeżdżam ja sobie zjeżdżam z tej Duńskiej. Na wypłaszczeniu lekko ponad 40 km/h jak w mordę strzelił. Widzę, z bocznej uliczki, próbuje się wbić Honda Accord, widzę kierowce, patrzy w prawo, potem w lewo (czyli na mnie), znów prawo, znów na mnie i.... rusza!!!!!!! Kur**a mać! Na szczęście wziąłem ten scenariusz pod uwagę, więc widząc to auto już wcześniej "zdjąłem nogę z gazu" i ręce w pogotowiu na klamki. Koło tylne zblokowane, przednim pompuje klamkę i cudem jakoś omijam samochód i zatrzymuje się tuż przed zderzakiem. Brakowało pół metra i przeleciałbym przez maskę. Patrze na kierowcę... BABA! Kurde nie jestem szowinistą ale stosunkowo sporo kobiet nie ma drygu do kierowania autem. Nie jeżdże rowerem po ulicach od miesiąca i powiem Wam, że na 5 przypadków takich wymuszeń 4 to baby a jeden chłop. Coś jest na rzeczy. Wkurwiony na maksa (bo już widziałem w wyobraźni połamany widelec, skasowane koło i mnie w szlifach) nawrzucałem jej jak jakiś wariat i w amoku zostawiłem pięścią pamiątkę na karoserii. Może się nauczy patrzeć w lewo, a nie tylko spoglądać... Tępa... ech!

Ogólnie nie licząc epizodu z tym imbecylem drogowym wypad bardzo udany.

PROFIL TRASY

Jest pięknie, its bjutiful!

| 22:02 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Choć ma być o wiele zimniej na week, no a moze piatek? Ja ma wolne caly tydz. :)
| 15:37 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Daniel ja jeszcze nie wiem czy wolną będę miał sobotę czy niedzielę, ale jak coś to jestem chętny :)
| 06:53 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Taki epizod z autem chyba każdy z nas nie raz zaliczył. Dlatego nie jeżdżę po mieście (chyba że praca), rowerzysta wogóle jest olewany i trzeba zawsze brać poprawkę na tych debili.
Ps. Kręćcie jakiś zlot na piątek-week, piszę się :)
| 15:23 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Niestety Romek, ale w wtorek/środę/czwartek to ja będe w Świdwinie :/
| 14:24 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj W środę planuje kręcenie z rana piszesz się?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktaks