Trening #72 Towarzyska (prawie) setka

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 9

Na spontanie wyszedł nam ten wypad bo poustawialiśmy się na Bikestatsowych PW praktycznie kilka godzin przed wyjazdem. Znalazła się czwórka wariatów, którzy zamiast leżeć w łóżkach do 10 i korzystać z wolnego dnia w środku tygodnia wolała wstać wcześnie rano, ubrać krótkie kolarskie gacie i udać się w chłodny poranek o 7:30 na Głębokie w celu zrobienia szybkiej setki.
W skład wariatów wchodzili: Ojciec Dyrektor Organizator Roberto i jego wierni kompani czyli Daniel vel atomowe udo, Tomek aka tytanowa łyda i moja skromna osoba. Na miejsce dotarłem z 20 minutowym opóźnieniem bo w ramach porannej gimnastyki zafundowałem sobie kapcia kilometr przed punktem zbornym. Pana z rana jak śmietana ;)
Ruszyliśmy na Dobrą, dalej na Lubieszyn i na południe do Brussow. Trasa malownicza, naprawdę piękne tereny do uprawiania naszego ukochanego sportu. Chwilami teren robił się tak ciekawy, że czułem się prawie jak górach. Na jednym z odcinków specjalnych (słabej jakości bruk) Tomek wyszedł na zmianę. Jako wciąż aktywny kolarz górski nawet na karbonowym Felcie narzucił niezłe tempo i pozostała dwójka została lekko w tyle. Poprawiłem trochę Tomka i spróbowaliśmy szczęścia ale fatalna jakość nawierzchni nie pozwoliła nam rozwinąć skrzydeł :P Tia... No i koksy nasz szybko doszli. Potem nastąpił fajny podjazd a za nim zjazd. Elegancko się nasz peleton rozkręcił i tempo poszło pod 50km/h. Super się jechało. W połowie zjazdu (a był wcale nie krótki) na czoło wychodzi Tomek. Siedze mu na kole, za mną Daniel. Nagle z lewej wystrzeliwuje Robert. Chłopaki bez reakcji więc po chwili odbijam w lewo, wyprzedzam Tomka, depczę mocniej i już siedzę na kole Roberta. Kolega ładnie się rozkręca, lecimy już wyraźnie ponad pięć dyszek. Zjazd się kończy, zaczyna wypłaszczenie a w oddali widać tablicę/drogowskaz. No lotna premia jak w mordę strzelił :D 400 metrów... 300 metrów... czekam, 200 metrów... 150... wychodzę z koła i tablica moja. Uczucie nieziemskie jak wychodzisz do sprintu przy 55 km/h, dla takich chwil warto żyć. Robert kontuzjowany dzisiaj był więc nie podjął specjalnie walki, gdyby go kolano nie bolało pewnie dałby mi popalić hehe. Potem dojeżdżamy do rynku w Brussow, krótki postój i dalej na Locknitz. Współpraca super się układa, Daniel instruuje nas jak się ustawiać do wiatru (ma chłopak wyczucie kurna, ja mam z tym problemy) i po rantach ciśniemy niezłym tempem. W Locknitz Daniel odbija na północ a my z Tomkiem i Robertem najkrótszą drogą na Szczecin bo kurczy nam się czas. Za Lubieszynem skaczę jeszcze za TIRem i chwilę się wiozę ale niestety pusty chyba jechał bo przyspieszał jak szalony i się urwałem. Chwilę później Robert odbija do Maca na żarcie a ja w Tomkiem kręcimy na Szczecin.
Bardzo fajny trening. Średnia średnia jak na cztery osoby, ale były mocne zaciągi i trochę harców więc w nogi weszło. Puls wysoko, nie wiem czemu, chyba za mało spałem. Generalnie świetny wypad w doborowym towarzystwie, oby więcej takich!
Dzięki koledzy!

Mała produkcja z dzisiejszego, enjoy:

Bodi-removed
| 22:28 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj ...dzięki,liżę rany.Powoli odpuszcza,ale ...powoli.:-(
widmo
| 17:13 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Zajebisty klip. Uśmiałem się na końcu :) Tytanowa łyda - lekko przesadziłeś, po 40 km byłem już dętką :)
| 16:15 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Zbyszek no wypadałoby się w końcu poznać w realu :)
Robert zdrowia życzę!
Daniel Ty koksie nie ściemniaj! Jak za Brussow pociągnąłeś pod wiatr pod 40 to ledwo koło utrzymałem!! Odcięcie... ehe... :D
Romano no szkoda, że nie byłeś, podkręciłbyś przeciętną o jedno oczko w górę :)
| 10:50 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj hahahahaha zajebiście było widzę :D Dziękuję za pozdrowienia :D
Bodi-removed
| 21:05 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj ...na końcu najlepsze hahahaha....Roman też odpoczywa,ale urwało.
| 21:04 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Dzięki chłopacy, było super i jak mówisz Adam oby więcej takich wypadów, bo w tym dopiero jest urok tego sportu :) Musimy bardziej się spinać na ustawki, nawet kosztem leniuchowania w łożko, a co tam..
Filmik z tą muzą świetny, ale dlaczego tak krótki? ;)
Ps. mnie odcieło po 100, 2 kanapki rano i baton wyparowały zbyt szybko, ale wieczorny rozjazd 30km już ok :)
Ps2. Na sobotę piszą 27C, rano byłoby przyjemnie!
Bodi-removed
| 20:59 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj ...świetna relacja,trening nam wyszedł.No ja leżę z plastrem rozgrzewającym na kolanie.Pozdrawiam i do miłego.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzpok