Trening #10 Kolarstwo to nie pitu pitu...

Sobota, 9 lutego 2013 · dodano: 09.02.2013 | Komentarze 8

Zamiast Głębokiego postanowiłem jednak skorzystać z zaproszenia Roberto i wybrałem się z nim i kolegą Marcinem na dojcze. Pogoda zapowiadała się całkiem przyjemne. Rano sprawdziłem asfalty: suche. Gitez majonez, nic tylko jechać. O 10 spotkaliśmy się na rondzie Ku Słońcu i ruszyliśmy na Lubieszyn. Myślałem, że tempo będzie lżejsze ale chłopaki pomimo grubych opon i górskich rowerów dawali niezłe zmiany i generalnie jechaliśmy dziarskim tempem. Miał być tlen i w sumie był choć raczej w górnych granicach ;)
Przed granicą pogoda zaczyna się załamywać. Śnieg pruszy coraz mocniej i robi się już białawo. Za Lubieszynem skręcamy na Grambow i tam już absolutnie bielutko a na asfaltach błoto pośniegowe i strumienie wody. Śnieg zaczyna ostro zacinać i w sumie przez godzine zapierdal....y w zamieci. Jak na tą porę roku tempo było szybkie, często grubo powyżej 30stki. Dodając do tego fontanny lodowatej wody spod kół, silny wiatr, zaśnieżone okulary, mokre tyłki, jezioro w butach i stosunkowo długą drogę do domu (a w moim przypadku jeszcze cienkie szosowe opony) to wychodzi nam hardkorowy trening. Przyznam szczerze, że w gorszych warunkach szosą nie katałem. W końcu dojeżdżamy do Locknitz a stamtąd prosto główną na Lubieszyn. Za Lubieszynem inny świat. Śniegu brak, nie pada, a im bliżej Szczecina tym bardziej sucho na drogach. W Szczecinie meldujemy się z przeciętną 30km/h - nieźle jak na te warunki i zestaw dwa MTB i szosa. Dobrze, że zrobiłem foty bo nikt by mi nie uwierzył co dzisiaj przeżyliśmy. Mocny i wymagający trening.

Troszku inna aura niż w Szczecinie... :)

Jest git :D

Przy kocie w Locknitz

Gdzie ta wiosna...

Jest i autor :D

Kubek w śniegu

O dziwo nie spotkaliśmy żadnych kolarzy, nawet na szosach :P:P:P

saren86
| 17:36 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj O kurde, konkretnie :) Taka średnia o tej porze roku i w takich warunkach to nie w kij dmuchał ;)
| 16:21 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj ...wporzo
| 16:12 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Ja bym się zabrał z mastersami. W niedziele sporo osób jest będzie cieplej i lżej a tempo mają ok. :)
Bodi-removed
| 16:09 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj ...jutro o 10.00 na Głębokim.Kierunek Dobieszczyn-Pampow-Buk-Szczecin.Na razie jest nas 3 na MTB.
| 15:53 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Ja rzucam rower do wanny, rachu ciachu gąbka prysznic jak mechanicy protouru i maszyna czysta :) Już się świeci jak psu jajca gotowa na jutrzejszy poranny rozjazd. O ile śniegiem nie walnie...
James77
| 15:31 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Warunki dzisiaj "szosowe inaczej", ale pięknie pocisnęliście.
Bodi-removed
| 13:22 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj ...dzięki za wspólny wypad...no fakt średnia nam wyszła 30.27 km/h...jak na te warunki to git.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz