Trening #37 Skośnooki sadysta

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 2

Ma na imię Izumi Tabata i sponsorował mój dzisiejszy trening. Pierwszy raz spróbowałem zniszczyć się po japońsku i muszę przyznać, że jest hardkorowo.
Najpierw rozgrzewka na prostą za Tanowem, bez spiny, rozkręcamy nogę. Potem chwila na złapanie oddechu i zaczynamy zabawę. Przepis zapożyczyłem z bloga Mikołaja.

20s/10s x8 - zrobiłem dwa takie bloki z dwuminutową przerwą między nimi. Intensywność 90-95% HRmax. Może i by starczyło jeszcze pary na trzeci ale lepiej niedotrenować niż przetrenować. Wracając na rilaksie młynkowałem pod wiatr (bo ten niestety dziś pizga jak w kieleckim) i czułem dziwne kłucie nad lewym kolanem. Nie jakieś mocne, ale dość niepokojące.

| 20:25 środa, 15 maja 2013 | linkuj Dzięki :)
Tabatę, jeśli moja dyscyplina pozwoli, to chciałbym robić raz w tygodniu. Częściej nie bo to naprawdę duże obciążenie i jak pisałem wyżej, wole niedokręcić niż przekręcić ;)
James77
| 19:44 środa, 15 maja 2013 | linkuj Tabata zalecana jest chyba max. 2 razy na tydzień.
Fajna sprawa przy spalaniu tłuszczu. Też mam zamiar to porobić ale w luźnych miesiącach (pewnie lipiec/sierpień). Inna sprawa, że jest mnóstwo tego typu ćwiczeń i można je robić nawet w domu na karimacie.
Kłucie to pewnie wina złej rozgrzewki albo za dużo na raz.
Oszczędzaj siły na niedzielę (albo wcinaj makaron) ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz